Det kan også være meget svært at afgøre. Vi har mange års erfaring så vi kan hurtigt se, om der er noget galt. Du gerne maile et scan eller et screenshot af regning til kundeservice@nettopower.dk. Så tager vi et kig på det hurtigst muligt, og vender tilbage til dig.
Artikler i denne sektion
- Kan man blive kunde hvis man står i RKI ?
- Jeg vil gerne vide hvad mine apparater bruger af strøm
- Hvornår kan jeg blive Flexafrenet/Timeafregnet hos jer ?
- Hvad er jeres elpriser ?
- Reduceret elafgift ved elvarme
- Jeg skal have solceller, hvad skal jeg være opmærksom på ?
- Når jeg bliver afregnet på timebasis betyder det så, at jeg med fordel kan lægge mit elforbrug om natten ?
- Hvad sker der, hvis jeg vælger at flytte elselskab væk fra NettoPower?
- Jeg har et andet hus med en fjernaflæst måler. Hos mit lokale netselskab kan jeg følge mit elforbrug mv. Beholder jeg disse fordele, hvis jeg skifter til jer?
- I skriver, at man kan følge det månedlige elforbrug. Hvordan skal det ske? Min elmåler er fra 1963 og kræver manuel aflæsning!
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.