Du kigger på dit nye Help Center. Vi har udfyldt det med pladsholderindhold for at hjælpe dig med at komme i gang. Du er velkommen til at redigere eller slette dette indhold.
Help Center er udviklet til at forsyne dine kunder med en mulighed for komplet selvbetjeningssupport. Help Center indeholder en vidensbase og en kundeportal til supportanmodninger på Guide Professional -og Enterprise-planen. Du kan også føje et community til dit Help Center, hvis du har Zendesk Gather.
Dine kunder kan søge efter vidensbaseartikler, hvor de kan læse om en opgave, eller de kan søge i deres community, hvis det findes, for at stille spørgsmål til andre brugere. Hvis dine kunder ikke kan finde et svar, kan de indsende en supportanmodning.
Du kan få yderligere oplysninger i Help Center-vejledning til slutbrugere.
Hver bruger har en Help Center-profil (Guide Professional og Enterprise), så dine Help Center-brugere kan lære hinanden bedre at kende. Profiler indeholder relevante oplysninger om brugeren, sammen med deres aktiviteter og bidrag.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.