Mikkel

  • Aktivitet i alt 12
  • Sidste aktivitet
  • Medlem siden
  • Følger 0 brugere
  • Fulgt af 0 brugere
  • Stemmer 0
  • Abonnementer 2

Aktivitetsoversigt

Seneste aktivitet fra Mikkel
  • Mikkel oprettede en artikel,

    Hvordan kan agenter udnytte viden til at hjælpe kunder?

    Ved hjælp af Knowledge Capture-appen kan du udnytte dit teams samlede viden. Ved brug af appen kan agenter søge i Help Center uden at forlade en ticket indsætte links til relevante Help Cente...

  • Mikkel oprettede et opslag

    Hvad er community?

    Vores Help Center-community består af opslag og kommentarer, som er organiseret efter emne. Opslag kan inkludere gode råd, funktionsanmodninger eller spørgsmål. Kommentarer kan inkludere observatio...

  • Mikkel oprettede et opslag

    Hvilke emner bør jeg føje til mit community?

    Det afhænger af situationen. Hvis du understøtter flere produkter, vil du måske føje et emne til hvert produkt. Hvis du et stort produkt, vil du måske føje et emne til hvert større funktionsområde ...

  • Mikkel oprettede et opslag

    Hvordan kommer jeg omkring i mit community?

    Du kan søge for at finde svar. Du kan også gennemse emner og opslag ved brug af views og filtre. Se Navigation i dit community.

  • Mikkel oprettede et opslag

    Fremhæv et opslag

    Community-managers og moderatorer kan tiltrække trafik til visse opslag ved at fremhæve dem i et emne i dit Help Center-community. Læs mere

  • Mikkel oprettede et opslag

    Jeg kunne godt tænke mig en måde for brugere at indsende funktionsanmodninger

    Du kan føje et emne som dette til dit community. Slutbrugere kan tilføje funktionsanmodninger og beskrive deres brugssager. Andre brugere kan skrive kommentarer til anmodningerne og stemme for dem....

  • Mikkel oprettede en artikel,

    Velkommen til dit Help Center!

    Du kigger på dit nye Help Center. Vi har udfyldt det med pladsholderindhold for at hjælpe dig med at komme i gang. Du er velkommen til at redigere eller slette dette indhold. Help Center er udvikl...

  • Mikkel oprettede en artikel,

    Hvorfor er disse sektioner og artikler her?

    Disse Ofte stillede spørgsmål er en sektion i kategorien Generelt i dit hjælpecenters vidensbase. Vi har oprettet denne kategori og et par almindelige sektioner for at hjælpe dig i gang med dit hjæ...

  • Mikkel oprettede en artikel,

    Hvordan brugertilpasser jeg mit Help Center?

    Du kan modificere udseendet på dit Help Center ved at ændre farver og skrifttyper. Se Branding af dit Help Center for at læse hvordan. Du kan også ændre designet på dit Help Center. Hvis du er kom...

  • Mikkel oprettede en artikel,

    Hvordan udgiver jeg mit indhold på andre sprog?

    Hvis du har konfigureret dit Help Center til at understøtte flere sprog, kan du udgive indhold på dine understøttede sprog. Her er arbejdsgangen for lokalisering af dit Help Center-indhold på and...