Gå til hovedindhold
nettopower kundeservice Help Center startside nettopower kundeservice
  • Indsend en anmodning
  • Log ind
  • Log ind
  • Indsend en anmodning
  1. nettopower kundeservice
  2. Generelt
  3. EL

EL

  • Information om besked på din faktura: Norra Finans og Moank
  • Hvem skal jeg melde flytning til?
  • Hvis jeg skifter elselskab til nettopower, hvornår træder det så i kraft?
  • Mit hus er elopvarmet – mister jeg rabatten på mit elforbrug, når jeg skifter til jer?
  • Jeg er lige blevet kunde hos jer – skal min elmåler aflæses?
  • Er det udlejer eller lejer, der skal melde sig til el hos nettopower?
  • Hvordan afgør jeg, at elregningen fra min tidligere elleverandør er korrekt?
  • Er det muligt at skifte elselskab, hvis man bor til leje?
  • Tager i højde for sæsonudsving i elforbruget ved jeres afregning ?
  • Hvem aflæser min elmåler, og hvad sker der med aflæsningen?
  • Hvad sker der, hvis jeg vælger at flytte mit elselskab væk fra nettopower?
  • Hvornår sker aflæsningen af el i forhold til startdatoen?
  • Kan man få reduceret elafgift ved elvarme?
  • Skal jeg selv holde styr på, hvornår min konto går i 0?
  • Hvordan foregår afregningen?
  • Hvordan er elrprisen sat sammen?
  • Hvor lang tid i forvejen kan du bestille leverandørskift?
  • Jeg er flyttet uden at vælge elleverandør – hvad gør jeg?
  • Hvorfor svarer det elforbrug, jeg kan se på selvbetjeningen ikke til det elforbrug, jeg selv har aflæst i dag?
  • Hvordan undgår jeg dobbeltafregning ved leverandørskift?
nettopower kundeservice