EL
- Hvordan ved jeg, hvad mine apparater bruger i strøm?
- Kan man blive kunde hvis man står i RKI ?
- Hvorfor er udregningen af acontobeløbet baseret på en anden elpris ?
- Jeg skal have solceller – hvad skal jeg være opmærksom på?
- Jeg har lige tilmeldt mig som kunde hos nettopower. Hvorfor kan jeg ikke se, at mit abonnement er opsagt hos mit gamle selskab?
- Hvem skal jeg melde flytning til?
- Kommer der ekstra udgifter til elmåler eller andet?
- Hvis jeg skifter elselskab til nettopower, hvornår træder det så i kraft?
- Mit hus er elopvarmet – mister jeg rabatten på mit elforbrug, når jeg skifter til jer?
- Kan jeg tilknytte mit sommerhus på samme konto?
- Hvordan følger jeg mit månedlige elforbrug?
- Tilbyder I grønne elprodukter?
- Jeg er lige blevet kunde hos jer – skal min elmåler aflæses?
- Bliver elprodukterne dyrere over tid?
- Hvad betyder bindingsperiode og opsigelsesvarsel?
- Er det udlejer eller lejer, der skal melde sig til el hos nettopower?
- Hvordan afgør jeg, at elregningen fra min tidligere elleverandør er korrekt?
- Hvorfor har jeg modtaget opkrævning fra min tidligere elleverandør?
- Jeg har skiftet elselskab til jer – giver I min nuværende elleverandør besked?
- Mister jeg strømmen, når jeg skifter elselskab?
- Kan jeg risikere ikke at have strøm i min bolig ved flytning?
- Hvilke betalingsmuligheder har jeg hos jer?
- Mit elforbrug har ændret sig – hvordan undgår jeg efterregning?
- Får jeg to elregninger?
- Hvordan tilmelder jeg mig billig el?
- Hvornår modtager jeg den første elregning fra jer?
- Er det muligt at skifte elselskab, hvis man bor til leje?
- Får jeg en fast elpris eller en variabel elpris hos nettopower?
- Tager i højde for sæsonudsving i elforbruget ved jeres afregning ?
- Jeg har virksomhed på min privatadresse – hvordan håndterer I det ?