Vi har lukket for din strøm, og det skyldes ofte, at der er ubetalte regninger. Vi vil gerne hjælpe dig med at få strømmen tilbage. Hvordan kan vi hjælpe dig?
Hvis din strøm er blevet lukket, kan det ofte skyldes, at en regning ikke er blevet betalt, eller at der mangler et depositum for fremtidigt elforbrug. Vi forstår, at det kan være en uheldig situation, men vi har forsøgt at kontakte dig førhen med et brev, hvor vi har informeret dig om, hvornår strømmen ville blive afbrudt.
For at få strømmen åbnet igen, skal du tilmelde dig hos nettopower og betale et gebyr. Det er vigtigt, at alle udestående beløb er betalt, før vi kan genoprette strømmen. Når vi har modtaget din betalingskvittering, kan vi sørge for at få strømmen tilbage.
Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 70 500 500 mandag til torsdag fra 09.00-17.00 og fredag fra 09.00-16.00, så vi kan hjælpe dig videre og sikre, at du hurtigt får strømmen tilbage.
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, mail eller livechat. Vi er tilgængelige mandag til torsdag kl. 9.00 - 17.00 og fredag kl. 9.00 - 16.00. Konktakt kundeservice her
|