Gå til hovedindhold
-
Hvem skal jeg melde flytning til?
-
Hvis jeg skifter elselskab til nettopower, hvornår træder det så i kraft?
-
Mit hus er elopvarmet – mister jeg rabatten på mit elforbrug, når jeg skifter til jer?
-
Jeg er lige blevet kunde hos jer – skal min elmåler aflæses?
-
Er det udlejer eller lejer, der skal melde sig til el hos nettopower?
-
Hvordan afgør jeg, at elregningen fra min tidligere elleverandør er korrekt?
-
Er det muligt at skifte elselskab, hvis man bor til leje?
-
Tager i højde for sæsonudsving i elforbruget ved jeres afregning ?
-
Hvem aflæser min elmåler, og hvad sker der med aflæsningen?
-
Hvad sker der, hvis jeg vælger at flytte mit elselskab væk fra nettopower?
-
Hvornår sker aflæsningen af el i forhold til startdatoen?
-
Kan man få reduceret elafgift ved elvarme?
-
Skal jeg selv holde styr på, hvornår min konto går i 0?
-
Hvordan foregår afregningen?
-
Hvordan er elrprisen sat sammen?
-
Hvor lang tid i forvejen kan du bestille leverandørskift?
-
Jeg er flyttet uden at vælge elleverandør – hvad gør jeg?
-
Hvorfor svarer det elforbrug, jeg kan se på selvbetjeningen ikke til det elforbrug, jeg selv har aflæst i dag?
-
Hvordan undgår jeg dobbeltafregning ved leverandørskift?