Hvilke betalingsfrister har vi hos nettopower, og hvad sker der, hvis du ikke overholder dem? Læs mere her.
Kvartalsvis betaling
De fleste kunder hos nettopower vælger at betale for deres el fire gange om året, altså kvartalsvis aconto. Du betaler kun for den strøm, du har brugt, uanset hvordan dine regninger og betalinger er sat sammen.
Hver tredje måned får du en regning for den strøm, du har brugt i det forgangne kvartal. Denne regning skal betales den første hverdag i den nye måned efter kvartalets afslutning.
Månedlig betaling
Du har også mulighed for at betale for din strøm hver måned. I så fald modtager du en regning en gang om måneden, der viser, hvor meget strøm du har brugt i den forrige måned.
Regningen skal betales senest den første hverdag i den nye måned.
Hvad sker der, hvis du ikke betaler?
Hvis du glemmer at betale din regning, sender vi dig en rykker for at minde dig om den ubetalte regning. Betalingsfristen på rykkeren vil være angivet, og hvis du stadig ikke betaler efter at have modtaget en rykker, får du en ny rykker.
Det er vigtigt at være opmærksom på, at gentagne udeblivelser fra betaling kan føre til, at vi desværre bliver nødt til at lukke for strømmen. Det ønsker vi naturligvis at undgå, så vi opfordrer dig til at holde øje med dine betalingsfrister og kontakte vores kundeservice, hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp.
Fandt du ikke hvad du ledte efter? Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os via telefon, mail eller livechat. Vi er tilgængelige mandag til torsdag kl. 9.00 - 17.00 og fredag kl. 9.00 - 16.00. Konktakt kundeservice her
|